Monday 22 August 2011

MY ARTWORK V9 - CAR STICKER SEK. MEN. SUNGAI MANIK

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,


Kembali terjalin...itulah yang aku boleh katakan tentang member2 sekolah aku dulu...setelah lama sibuk dengan tugas masing2...now kami bersatu semula...thank you to Facebook...hihihi...dalam kecoh2 sempat juga keluar idea untuk buat sticker kereta untuk group kami...

Artwork diatas dihasilkan oleh Norazuan Hussin a.k.a Wan...Chikus mali talak sombong punya...kikiki...design pakai powerpoint je...namun hasilnya boleh tahan kan???...all about art and creativity...untuk print menjadi sticker kereta (windscreen) aku redrawkan balik supaya lebih sharp untuk printing nanti...

Aku hantar print 100 keping untuk diedar pada kawan-kawan...biasa la aku advancekan dulu sebab nak siap sebelum raya...harap2 boleh habis 100 ni....yang penting aku nak kos aku balik...untung masukkan dalam tabung group...hihihi...boleh buat koperasi macam ni...so far ada 54 orang yang berdaftar dalam group....mesti meriah raya ni kat Sungai Manik....ishk..ishk...sedih aku tak dapat join...anyway...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
MAAF ZAHIR & BATIN...

diucapkan kepada semua member2 SMSM...

9 comments:

  1. tq to jaha, wan dan semua..... syg korang....

    ReplyDelete
  2. ni mesti jilah ni...you're welcome..

    ReplyDelete
  3. bukan aku jaha.. org lain tu... serius aku mmg terharu sgt dgn ayat kat ateh tu -jilah-

    ReplyDelete
  4. aku ingat ko jilah....siapa la tu...xpe la...mesti kekawan kita gak ni....aku pun sayang korang semua gak...hihihi..:))

    ReplyDelete
  5. aku pun rasa terharu bila nama aku ade ko letak kat dalam tu dgn puji-pujian (meleleh air mata aku)... nama penuh lagi tu.... apa2 pun blog ko ni sngat menarik dan boleh dijadikan contoh kpd kawan2 yg lain... aku hrp kita semua dpt bkerjasama utk merapat semula hubungan antara satu sama lain... (bersatu teguh! hidup jaha)...hehehe... -wan-

    ReplyDelete
  6. terharu, gembira dan berterima kasih sgt2 pd korang2 yg bersusah payah berusaha untuk mengaktifkan semula group kite ni...korang mmg best....love u all..:-))

    ReplyDelete
  7. komen tambahan....sticker ni....mmg cun...aku nk tampal pd segala cermin yg ada ( selain dr kereta aku le )supaya aku sentiasa ingat kt group kite, tu pase aku ambk byk2....hehehe

    ReplyDelete
  8. aku pun x jemu2 tengok stikcer ni...terima kasih pada wan atas kreativiti dia...upah design pownn free..hihihi...

    ReplyDelete
  9. wan...aku belanje mkn le ye nk....

    ReplyDelete