Thursday 20 October 2011

MY ARTWORK V14 - LABEL STICKER ZAED TYDAREUS ENTERPRISE

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

Lama giler tak update ni....sibuk ya amat aku sekarang ni....apa pun aku nak ucapkan tahniah pada Norlizah a.k.a Jilah dan suaminya Zaed sebab dah ada bisnes atas nama sendiri iaitu Zaed Tyndareus Enterprise. Boleh tahan gak bisnes minded diaorang ni....ya la kan 9/10 atau 90% punca rezeki adalah daripada perniagaan....yang penting HALAL...insyallah akan di berkati Allah SWT...

Aku pun rasa amat bertuah sebab dapat menyumbang sedikit idea untuk usaha promosi produk diaorang ni...aku diminta untuk design label sticker untuk produk kerepek pisang...basically background aku gunakan warna tema logo ZTE iaitu merah dan taruk linear gradient...semua layout untuk sticker datang daripada Jilah...bagi aku sticker ni very smart & creative...thinking out of the box... sebab sticker ni flexible dan boleh digunakan untuk tiga jenis kerepek pisang dan dua jenis berat serta harga...not rigid...bijak2....you all tengok la sendiri...lepas tu jangan lupa beli...hihihi...nak jadi agen pun boleh...



No comments:

Post a Comment