Friday 24 February 2012

MY PEMANGKIN V2 : LATIHAN PJL/PJK 17-19 FEB 2012 CHERENGIN HILL, JANDA BAIK PAHANG

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

Bagi menambah kematangan dan pengalaman diri...aku mula menyeriuskan diri...(betul ke ayat ni)... dalam bidang latihan kejurulatihan (trainer) dan fasilitator. Aku join satu group yang dikenali sebagai PEMANGKIN...iaitu Pasukan Pembakar Semangat dan Pengukuhan Integriti.  Member PEMANGKIN ni pun bukan orang asing....my boss Tuan Haji Samat dan member2 kerja aku gak...nak gambaran lebih jelas boleh layari page...

Sebenarnya aku memang minat dengan aktiviti macam ni...menaikkan semangat peserta2 kursus dari aspek bekerja secara individu, pasukan kecil dan seterusnya bekerja dalam pasukan yang besar...dan yang paling penting aku boleh tanamkan budaya membenci rasuah dan pembudayaan integriti yang tinggi...harap2 aktiviti aku ni di terima sebagai ibadah...

Minggu lepas team PEMANGKIN telah handle satu lagi kursus iaitu Latihan Tahunan Pengurus dan Penolong Pengurus Pusat Jalur Lebar Komuniti (PJK) dan Penyelia IT Perpustakaan Jalur Lebar (PJL). Latihan dibuat di Cherengin Hills Resort Janda Baik Pahang...tapi x jumpa la janda kat situ...hihihi..aku sebagai jurulatih dan juga teknikal....nak tau keadaan training tu?...enjoy...camne nak gambarkan?....tengok la video yang aku dah prepare masa penutup latihan tu...touching budak2 tu tengok malam tu...let's watch...


No comments:

Post a Comment